Ruilen en retourneren
Voor het aanmelden van je retour heb je 14 dagen. Joan Mode doet er alles aan om u goed te informeren over onze artikelen op de webshop en stellen service voorop. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan deze worden geretourneerd. Binnen 14 dagen na de ontvangst– of afhaaldatum van de bestelling kunt u deze retourneren of ruilen.
RETOURVOORWAARDEN:
– Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakketje. (het pakket dient dus binnen 14 dagen bij ons retour te zijn.) Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen worden niet retour genomen.
– De kosten van de retourzending zijn voor de klant. LET OP: Als je meer dan 4 items retourneert betaal je 0,50 extra per item wat je retourneert.
– De artikelen dienen ongedragen te zijn incl. prijskaart en in originele verpakking. Beschadigde en/of gebruikte items zullen worden terug gestuurd en niet als retour worden verwerkt.
– De artikelen dienen geen sporen te bevatten van bijvoorbeeld make-up, parfum of rook.
– Badkleding is uitgesloten van retourname i.v.m. hygiënische redenen.
– Vul het retourformulier in die bij je pakketje is toegevoegd.
Meld de retourzending aan via info@joan-mode.nl
Ruilen of retourneren via de post:
Via info@joan-mode.nl meldt u uw retour aan, het bijgevoegde retourformulier vult u in. Het desbetreffende artikel verpakt u in en het pakket stuurt u terug naar onderstaand adres. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij adviseren u om de artikelen retour te sturen met een track en trace code, zodat het pakket altijd te traceren is en deze goed te bewaren totdat de retour verwerkt is. Retourzendingen die niet aankomen bij ons magazijn kunnen wij niet vergoeden.
Joan mode
Anthonie Fokkerstraat 49D
3772 MP, Barneveld
Geld terug:
U retour wordt binnen 2-5 werkdagen verwerkt wanneer wij deze hebben ontvangen.
Retourneren post: Het geld van een retour wordt teruggestort op uw rekening, zodra de artikelen in goede staat zijn ontvangen. Als u een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen dan kunt u dat via info@joan-mode.nl aangeven. Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het artikel terug
Klachten over een item
Mocht u een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dit geval vragen we je direct contact op te nemen met info@joan-mode.nl met de vermelding van jou klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar info@joan-mode.nl.